hasper tuning - kipufogó és tuning szervíz
Alfa Romeo Giulietta
Az Alfa Romeo századik születésnapját is ünnepelte a márka nagy magyarországi klubtalálkozója, a komáromi Alfa City, ahol a rajongók elsőként láthatták az új alsó-középkategóriás modellt. A 147 utódjaként bemutatott Giulietta nem várat sokáig magára, hiszen a premiert követően már megrendelhető a márkakereskedésekben. Az alapmodellt az 1,4 literes turbós benzinmotor hajtja 120 lóerővel és 206 Nm nyomatékkal, 9,4 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 194 km/óra, átlagfogyasztása a széria start-stop rendszerrel 6,4 l/100 km. Ezzel az erőforrással és Progression felszereltséggel a Giulietta alapára 5 495 000 forint, de limitált példányszámban a bevezetést követően korlátozott ideig 4 995 000 forintért is kapható az autó.

A Giulietta Progression alapfelszereltsége oldal- és függönylégzsákot, emelkedőn elindulást segítő ESP-t, Q2 elektronikus differenciálzárat, karakterisztikát változtató DNA kapcsolót, elektromos első ablakemelőt, tükröt és központi zárat, valamint manuális klímaberendezést és hat hangszórós hifit is tartalmaz. Ehhez a modellhez azonban még 16 colos lemezkerekek járnak dísztárcsával. A Distinctive mindössze 450 ezer forinttal drágább, ám ezért rengeteg plusz extra jár: kétzónás automata klíma, 16 colos könnyűfém kerekek, tempomat, kormányról vezérelhető hifi, bőrborítású kormány és váltógomb, ködfényszóró és hátsó elektromos ablakemelő.

Az opciós listáról a bi-xenon fényszóró 195 ezer, a bőrkárpitozás 385 ezer, a Bose hifi 200 ezer, a Blue&Me rendszer 93 ezer, a navigációs rendszer 465 ezer forintba kerül. Az alapváltozatban ezüstszínű műszerfal-betét fehérben vagy pirosban 10 ezer, szálcsiszolt alumíniumborítással 20 ezer forintba kerül. Különféle csomagok is rendelkezésre állnak, a sportcsomag 17 colos felnivel 275 ezer, 18 colossal 380 ezer forintba kerül, míg a prémium csomagért 325-395 ezer forintot kérnek. A Progression alapmodell az 1,4 literes turbós benzinmotoron felül az 1,6 literes, 105 lóerős dízellel is kérhető 600 ezer forintos feláron, ez a 320 Nm nyomatékú erőforrás 11,3 másodperces gyorsulással és 185 km/órás végsebességgel bír, átlagfogyasztása 4,4 l/100 km. A Distinctive szinten kétszer annyi motor áll rendelkezésre: az 1,4 literes Multiair benzines turbómotor 170 lóerős és 250 Nm nyomatékú, ez már 7,8 másodperc alatt van százon és 218 km/órára képes, 5,8 literes vegyes fogyasztás mellett. Felára 550 ezer forint a gyengébb benzineshez képest. Az 1,6 literes helyett új 2 literes dízel is kérhető 950 ezer forint felárért, ennek a 170 lóerős, 350 Nm nyomatékú modellnek a menetteljesítményei csaknem megegyeznek az erősebb benzinesével (8 s, 218 km/h), de fogyasztása még szerényebb, 4,7 l/100 km.

Már most elérhető a csúcsmodell, a Giulietta Quadrifoglio Verde, amelyet az 1,75 literes, 235 lóerős turbós benzinmotor hajt. Ez a 340 Nm nyomatékú kivitel 6,8 másodperc alatt gyorsul százra és 242 km/órával képes haladni, fogyasztása 7,6 l/100 km. A QV modell egyben a leggazdagabb felszereltség is, a Distinctive extráin felül 17 colos könnyűfém kerekek, 20 mm-rel leültetett sportfutómű, piros Brembo féknyergek, sötét betétes fényszórók, sötétített üvegek, fekete tetőkárpit, piros varrású bőrkormány és szálcsiszolt alumínium műszerfal-betét jár hozzá, míg a start-stop rendszert kihagyták. A Giulietta QV ára 8 395 000 forint
Forrás:Autovalaszto.hu
iwiw